Rozstrzygnięcie konkursu na najlepszy szkolny mem w języku angielskim oraz polskim

Mem to  obrazek o charakterze humorystycznym, w którym elementy ikoniczne współwystępują z elementami tekstowymi. Głównym celem mema jest wywołanie w odbiorcy emocji. Zazwyczaj jest to rozbawienie bądź trafne podsumowanie jakiegoś zjawiska lub osoby.
W szkolnym konkursie na dwujęzyczny mem Uczniowie mogli wykazać się nieskończoną kreatywnością i humorem, warunek był jeden – mem nie mógł nikogo obrażać.
Efekty konkursu można podziwiać w galerii na pierwszym piętrze naszej szkoły (tuż obok szkolnego sklepiku). Zwycięzcą konkursu został Igor Cieśla (kl. 8e), miejsce drugie zajęła Eliza Borowska (7b), trzecie – duet Filipa Niestroja i Wojtka Janoty (8e). Serdeczne gratulacje.
Dziękujemy na humorystyczne podsumowanie zjawisk i sytuacji w szkolnej przestrzeni każdego ucznia i nauczyciela.